sobota, 29 grudnia 2012

Rozdział 2 "Możliwe, bo właśnie poznałyście najprzystojniejszych chłopaków na ziemi."


Odprowadziłyśmy chłopaka wzrokiem po czym poszłyśmy do domu.
- Ale śliczny. - mówiłam przypominając sobie twarz Zayn'a
- Noo. a wiesz jak na ciebie patrzył. - zaśmiała się Ashley, za co oberwała ode mnie poduszką.
Zjadłyśmy naleśniki z syropem klonowym i poszłyśmy oglądać film "Lol". Widziałyśmy go już wiele razy, a i tak nam się nie nudził.
- Stella, jest już 17.30 trzeba się chyba uszykować.
- A faktycznie.
Poszłam do łazienki, wzięłam szybki prysznic, ubrałam się tak:



 a włosy związałam tak :



Gotowa zeszłam do salonu gdzie czekała na mnie moja przyjaciółka w rozpuszczonych wlosach i takiej stylizacji :


Gotowe wyszłyśmy z domu i poszłyśmy do domu naszych sąsiadów. Zapukałam delikatnie do drzwi które otworzył nam Zayn.
- O jak miło że przyszłyście. Pięknie wyglądacie - uśmiechnął się i ruchem reki kazał wejść do środka domu.
Weszliśmy do salonu, było widać że chłopak ma kase, nagle usłyszeliśmy jakieś śmiechy. Była to czwórka chłopaków schodząca ze schodów.
- Chłopaki chodźcie poznacie nasze nowe sąsiadki.
- Idziemy, idziemy. - zaśmiał się jeden z chłopaków.
- Tak więc to jest Stella a to Ashley - wskazał na nas - a to Harry, Niall, Liam i Louis.
- Cześć - odpowiedzieli równo a my się uśmiechnęłyśmy.
- Mam wrażenie że was wcześniej już widziałam. - powiedziała nagle Ashley.
- Możliwe, bo właśnie poznałyście najprzystojniejszych chłopaków na ziemi. - zaśmiał się Harry.
- Nie martw się, tobie to nie grozi. - podsumował go Niall, a wszyscy wybuchnęli śmiechem.
- Ale tak na poważnie to razem tworzymy zespół One Direction - powiedział Zayn gdy wszyscy się uspokoili.
- A właśnie. Widziałam jak udzielaliście wywiad dla MTV.


---------------------------------------------------------

Przepraszam że taki krótki, ale obiecuję że pojawi się niedługo dluższy ;))






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz